My Blog List

Friday, December 31, 2010

Selamat Menyambut Tahun Baru 2011 Dari BUDAK GELANGGI

Tepat pukul 12 malam ini bermulalah azam dan harapan baru bagi seluruh umat manusia di dunia ini...semoga semua azam dan harapan akan tercapai dan impian yang dihajati akan termakbul untuk masa akan datang dengan berkat usaha dan doa masing-masing..

bagi saya tahun 2010 adalah tahun yang sangat bermakna bg saya..kerana pelbagai kenangan,kejayaan yang saya kecapi.......

jikalau merujuk kepada situasi negara plak..pelbagai kejayaan di kecapi dari sukan kepada pembangunan dan membentuk satu fenomena baru dalam masyarakat kita..

diharap kecermerlangan ini berterusan pada tahun 2011 dan seterusnyee..
kepada semue pengikut blog ini saya mengucapkan terima kasih dan saya sayangkan kamu semua...
: )..........SELAMAT TAHUN BARU>>.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...